koronawirus-kwarantanna

 

Aktualizacja oświadczenia Pleciona.pl s.c. dotyczącego koronawirusa (COVID-19)

Październik jest okresem największego ruchu w naszym sklepie internetowym oraz stacjonarnym. Każdego dnia przyjmujemy setki zamówień od naszych klientów. Robimy wszystko co w naszej mocy by paczki doszły na czas. Wprowadziliśmy system pracy zmianowej tak by dwa różne zespoły nie miały ze sobą kontaktu. Członek jednego zespołu miał kontakt z osobą, u której zdiagnozowano Covid-19. Pomimo tego, że jego wynik był negatywny, on i cały 7 osobowy zespół muszą przebywać na kwarantannie do 24 października 2020 roku. W najgorętszym dla nas okresie straciliśmy ponad 30% załogi. Naszym priorytetem pozostaje wysyłka paczek dlatego musieliśmy wyłączyć linie telefoniczne. Prosimy o wysyłanie wszystkich zapytań drogą e-mail. Gwarantujemy, że odpowiemy na nie w ciągu 24h. Pomimo utraty części załogi większość paczek powinna dochodzić w ciągu deklarowanych 72h. W niektórych sytuacjach mogą się jednak zdarzyć opóźnienia do 7 dni roboczych. Prosimy Was o wyrozumiałość i wsparcie w tym niełatwym dla nas wszystkich okresie.

Więcej szczegółowych informacji, odnośnie obecnej sytuacji w naszej firmie, znajdziecie w poniższym materiale wideo:

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium