Regulamin sklepu

REGULAMIN WĘDKARSKIEGO SKLEPU INTERNETOWEGO www.pleciona.pl

1. Postanowienia ogólne

1.1. W sklepie Pleciona.pl posiadamy szeroką ofertę przynęt wędkarskich oraz sprzętu wędkarskiego dla wszystkich odmian wędkarstwa: gruntowego, morskiego, spinningowego, sumowego, spławikowego oraz podlodowego. Mamy dla Ciebie wszystko czego tylko potrzebujesz!

W Naszym magazynie Posiadamy bogatą ofertę wędzisk, przynęt wędkarskich, kołowrotków, akcesoriów i elektroniki wędkarskiej, wszystkich liczących się producentów sprzętu wędkarskiego, takich jak: Dragon, Shimano, Mikado, Robinson, Konger, Okuma, Rapala, Mistrall, Traper, Manns, Lowrance, Humminbird. W Naszym sklepie posiadamy specjalne działy dedykowane konkretnym aspektom wędkarstwa takim jak: wędkarstwo spinningowe, wędkarstwo spławikowe, wędkarstwo gruntowe, wędkarstwo sumowe, wędkarstwo pod lodowe. Jeśli więc jesteś np. wędkarzem spinningowym możesz wejść do działu wędkarstwo spinningowe gdzie znajdziesz najlepsze wędki, kołowrotki, przynęty spinningowe i pozostały asortyment największych producentów sprzętu wędkarskiego w Europie i na Świecie.

Jako jedni z nielicznych prowadzimy również sprzedaż obuwia i ubrań wędkarskich. Posiadamy produkty firm ciężko dostępnych w Polsce takich jak: Scierra, DAM, Ron Thompson, Savage Gear czy Imax. Sami również projektujemy ubrania, które można zakupić w Naszym sklepie.

W www.pleciona.pl wszyscy jesteśmy wędkarzami i na co dzień stykamy się ze sprzętem wędkarskim dlatego jeśli masz jakieś wątpliwości jaki sprzęt wybrać dla siebie nie wahaj się z Nami skontaktować, chętnie pomożemy w skompletowaniu zestawu najlepiej odpowiadającego Twoim potrzebom. Najszybszym sposobem kontaktu z nami jest email: [email protected] lub tel. +48 733 27 27 27.

1.2. Sklep internetowy działający pod adresem: www.pleciona.pl w ramach działalności gospodarczej pod nazwą: Pleciona spółka akcyjna, adres: ul. Okólna 40a, 05-270 Warszawa, NIP: 1251724486, Regon: 520274150, KRS: 0000928736, email [email protected], tel. +48 733 27 27 27, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki (www.firma.gov.pl). 

1.3. Niniejszy Regulamin określa zasady składania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży dotyczących produktów oferowanych za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem: www.pleciona.pl zwany dalej: www.pleciona.pl – Internetowy sklep wędkarski, a także zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki sklepu www.pleciona.pl i Klienta oraz zasady postępowania reklamacyjnego i ochrony danych osobowych.

1.4. Klienci mogą w każdej chwili uzyskać nieodpłatny dostęp do niniejszego Regulaminu na stronie internetowej www.pleciona.pl lub też sporządzić wydruk.

1.5. Umowy zawierane za pośrednictwem sklepu internetowego www.pleciona.pl zawierane są w języku polskim.

1.6. Wszelkie ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronach www.pleciona.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego).

1.7. www.pleciona.pl oświadcza, iż dostarcza produkty wolne od wad. W przypadku ujawnienia jakiejkolwiek wady produktu, kupujący ma prawo do reklamacji, o której mowa w pkt 5 niniejszego Regulaminu.

1.8. Na maile odpowiadamy na bieżąco, jednak zdarzają się sytuację losowe, na które nie zawsze mamy wpływ. NIE DENERWUJ SIĘ, skontaktuj się z nami telefonicznie, a na pewno dojdziemy do konsensusu.

1.9. Sklep Internetowy www.pleciona.pl nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia pracownik Sklepu internetowego www.pleciona.pl niezwłocznie poinformuje o tym Klienta.


2. Procedura zawarcia umowy / realizacja zamówienia

2.1. Sklep wędkarski www.pleciona.pl przyjmuje zamówienia poprzez stronę internetową pod adresem www.pleciona.pl

2.2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

2.3. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wybór rodzaju i liczby produktów dostępnych na stronie www.pleciona.pl, kliknięcie ikony dodania do koszyka, wypełnienie formularza zamówienia, wybór sposobu płatności i dostawy, a następnie zatwierdzenie zamówienia i płatności.

2.4. Elementem procedury każdego zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole podczas rejestracji w sklepie www.pleciona.pl. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu w toku procedury rejestracji użytkownika uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem sklepu internetowego www.pleciona.pl.

2.5. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia danych wymaganych w formularzu zamówienia udostępnionym na stronach internetowych www.pleciona.pl, a w szczególności do podania imienia i nazwiska oraz adresu. Podanie niepełnych, nieprawdziwych lub błędnych danych może utrudnić, a nawet uniemożliwić realizację zamówienia. Prosimy o podanie prawidłowego numeru telefonu, co ułatwi kontakt w razie ewentualnych problemów z realizacją zamówienia.

2.6. Klient po złożeniu prawidłowo wypełnionego zamówienia, otrzyma od pracownika sklepu internetowego www.pleciona.pl odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Kupujący wyraża zgodę na potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem wiadomości email. Z tą chwilą zawarta zostaje, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, umowa sprzedaży, która wiąże obie strony.

2.7. Treścią umowy jest potwierdzone przez pracownika www.pleciona.pl zamówienie oraz niniejszy Regulamin.

2.8. Czas realizacji zamówienia wynosi od 24h do 14 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.


3. Ceny i płatność

3.1. Ceny produktów prezentowanych na stronach internetowych sklepu www.pleciona.pl są cenami brutto (tj. zawierają składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w polskich złotych.

3.2. Podane na stronach ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówienia sposobu dostawy i widoczny jest przed finalizacją zamówienia.

3.3. Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia.

3.4. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie sklepu www.pleciona.pl w chwili składania zamówienia przez Klienta.

3.5. Płatność za zamówiony towar może być wykonana w formach dostępnych w trakcie realizacji zamówienia przed jego finalizacją, formy płatności mogą być zależne od wybranej formy dostawy.

3.6. W przypadku płatności przelewem prosimy o nie przesyłanie należności za zamówiony sprzęt, do momentu potwierdzenia jego dostępności. W tytule przelewu proszę wpisać tylko i wyłącznie nr zamówienia.

3.7. Płatności za zamówione produkty Kupujący powinien dokonać w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia lub poinformować www.pleciona.pl o innym terminie zapłaty. Po 7 dniach i braku kontaktu ze strony Kupującego zamówienie zostanie anulowane.

3.8. Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym www.pleciona.pl wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT.

3.9. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności online i kartami jest Autopay S.A.;

3.10 Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności; W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

3.11. Dostępną formą płatności kartami płatniczymi którymi można realizować płatności są: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

  
4. Dostawa

4.1. Zamówione produkty dostarczane są na terenie Polski po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub za pobraniem, za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub UPS lub do paczkomatu firmy InPost - według wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia.

4.1.1. Zamówienia w których Klient wybrał wysyłkę - InPost Paczkomaty 24/7 - które nie zmieszczą się do Paczkomatu InPost lub przekroczą wagę 25kg, będą wysyłane kurierem.

4.2. Zamówione towary dostarczane są - w zależności od wyboru Klienta - bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia lub odbierane osobiście w magazynie sklepu internetowego pod adresem: Pleciona SA, ul. ul. Okólna 40A, 05-270 Marki lub w salonie sprzedaży detalicznej Pleciona Dream World mieszczącego się pod adresem: Wał Miedzeszyński 377, 03-980 Warszawa.

4.3. W przypadku złożenia zamówienia obejmującego kilka produktów, koszt dostawy naliczany jest dla jednego produktu, w zależności od wybranej formy dostawy, zgodnie z obowiązującym regulaminem współpracujących z nami firm kurierskich. Wyjątkiem mogą być przesyłki o niestandardowych wymiarach i wadze. O takiej sytuacji kupujący będzie poinformowany przez www.pleciona.pl mailowo lub telefonicznie oraz ustalony zostanie indywidualny koszt wysyłki danego zamówienia.

4.4. W chwili otrzymania przesyłki Klient powinien w miarę możliwości sprawdzić w obecności dostawcy paczkę i otrzymany produkt pod kątem ewentualnych uszkodzeń. Wskazane jest, aby w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki lub towaru Klient w miarę możliwości odmówił odbioru przesyłki i w obecności kuriera protokolarnie potwierdził stan przesyłki, co znacznie ułatwi dochodzenie roszczeń reklamacyjnych.

4.5. Ze względów bezpieczeństwa wędki wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem, w sztywnej papierowej tubie.

4.6. W trosce o zdrowie Klientów, naszych pracowników, kurierów oraz bezpieczeństwo Państwa zamówień, akumulatory kwasowe wysyłamy wyłącznie oddzielnie, w specjalnie zapakowanych i oznakowanych paczkach. Wiąże się to niestety z minimalnie wyższymi kosztami wysyłki.

4.7. Czas dostawy zamówienia wynosi od 24h do 14 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta. Zamówienia złożone i opłacone do godz. 12:00, realizowane są jeszcze tego samego dnia. Dotyczy to produktów przy których widnieje informacja "Wysyłka w: 24 godziny".

4.8. Sklep www.pleciona.pl realizuje również wysyłki zamówień za granice Polski. Koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidualnie, w zależności od wielkości paczki oraz miejsca dostarczenia i wynosi od 1 do 14 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.

4.9. Paczki wysyłane są tylko w dni robocze. W dni ustawowo wolne od pracy t.j. sobota, niedziela i święta, zamówień nie wysyłamy. W przypadku chęci odbioru osobistego w sobotę, prosimy o wcześniejszy kontakt.

4.10. Sklep www.pleciona.pl prosi o informację o dostarczeniu bezpiecznie paczki w dniu jej otrzymania, będzie to dla nas sygnał, iż zamówienie zostało zrealizowane.

4.11.  Koszty dostawy:

KURIER:
1. Paczka przedpłata (do 30 kg) - 15,00 PLN
2. Paczka pobraniowa (do 30 kg) - 22,00 PLN

InPost:
1. InPost Paczkomaty 24/7 przedpłata (do 25 kg) - 15,00 PLN
2. InPost Paczkomaty 24/7 pobranie (do 25 kg) - 22,00 PLN

5. Dostawa i wysyłka silników spalinowych

5.1.
Zamówione silniki spalinowe dostarczane są na terenie Polski po zaksięgowaniu wpłaty na koncie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

5.2. Zamówione silniki spalinowe dostarczane są - w zależności od wyboru Klienta - bezpośrednio na adres Klienta wskazany w formularzu zamówienia lub odbierane osobiście w magazynie wysyłkowym: Pleciona SA, ul. Okólna 40A, 05-270 Marki lub w salonie sprzedaży detalicznej Pleciona Dream World mieszczącego się pod adresem: Wał Miedzeszyński 377, 03-980 Warszawa

5.3. Ze względów bezpieczeństwa silniki spalinowe wysyłane są tylko i wyłącznie przesyłką paletową, której koszt wynosi 299 zł niezależnie od wartości zamówienia.

5.4. Sprzedawane przez nas silniki spalinowe przed wysyłką, oddawane są do autoryzowanego serwisu producenta w celu wykonania usługi tzw. serwisu zerowego.

5.5. Usługa serwisu zerowego silnika spalinowego polega na napełnieniu silnika olejem oraz odpaleniu motoru, w celu weryfikacji jego pracy.

5.6. Usługa serwisu zerowego silnika spalinowego wymaga również jego pierwszej rejestracji w autoryzowanym serwisie producenta, która daje możliwość gwarancji.

5.7. Usługa serwisu zerowego silnika spalinowego oraz pierwsza rejestracja jest warunkiem koniecznym, przed zakupem poprzez drogę internetową.

6. Zwroty silników spalinowych.

6.1. Silniki spalinowe, które nie są w stanie fabrycznym, dostarczonym od producenta, nie podlegają zwrotowi.

6.2. Silniki spalinowe poddane usłudze serwisu zerowego jak i pierszej rejestracji, tracą status stanu fabrycznie nowego.


7. Reklamacje konsumenckie/ Gwarancja

7.1. Konsumenci mogą składać reklamacje produktów zakupionych w www.pleciona.pl zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej ([email protected]) lub pisemnie na adres: Pleciona SA, ul. Okólna 40A, 05-270 Marki.

7.2. www.pleciona.pl odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był niezgodny z umową. Jednak www.pleciona.pl nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

7.3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klient może domagać się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Jeśli jednak naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

7.4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta podane przy rejestracji, numer zamówienia, informację o rodzaju stwierdzonych wad, żądanie Klienta oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w sklepie www.pleciona.pl.

7.5. Reklamowany produkt należy dostarczyć na adres: Pleciona SA, ul. Okólna 40A, 05-270 Marki.

7.6. Sklep www.pleciona.pl ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni.
W przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta www.pleciona.pl naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa obniży jego cenę albo zwróci Klientowi należność za reklamowany produkt niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

7.7. W przypadku reklamacji składanej przez podmiot nie będący konsumentem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, w szczególności o rękojmi za wady. Czasie obowiązywania rękojmi - 2 lata.

7.8. Gwarancja udzielana jest przez Producenta, na czas i zasadach określonych w karcie gwarancyjnej.

7.9. Wyłączenie możliwości reklamacji
Jeśli przy dokonywaniu zakupu klient zostanie poinformowany o wadzie towaru, nie ma możliwości reklamacji. Towaru przecenionego ze względu na wadę zasadniczo nie można również zwrócić.


8. Wymiana

8.1. Klientowi przysługuje prawo do wymiany zakupionego produktu na dowolny inny produkt z oferty www.pleciona.pl dostępny w tej samej cenie, jeśli prośbą o wymianę zostanie zgłoszona nie później, niż w terminie 14 dni od dnia wydania/dostawy towaru.

8.2. W celu dokonania wymiany należy poinformować www.pleciona.pl o zamiarze dokonania wymiany drogą mailową ([email protected]), a następnie odesłać towar (na swój koszt) na adres: Pleciona SA, ul. Okólna 40A, 05-270 Marki lub dostarczyć osobiście do jednego z punktów odbioru osobistego, o których jest mowa w punkcie 4.2. Regulaminu.

8.3. Dokonując wymiany należy podać dane Klienta podane przy rejestracji, numer zamówienia, rodzaje produktów, które mają zostać wymienione oraz przedstawić potwierdzenie dokonania zakupu wymienianego towaru w sklepie www.pleciona.pl.

8.4. Wymiana towaru możliwa jest w przypadku zwrócenia zakupionego towaru w stanie w jakim został Klientowi wydany, nadającym się do dalszej sprzedaży, tj. w oryginalnym opakowaniu, bez uszkodzeń i śladów użytkowania, a wraz z produktem zwrócić otrzymane instrukcje użytkowania, dowód zakupu, gwarancję itp.

8.5. Powyższe postanowienia dotyczące wymiany towaru nie ograniczają w żaden sposób uprawnień Klienta, będącego konsumentem, do odstąpienia od umowy, o którym mowa w dalszej części Regulaminu.

 

9. Odstąpienie od umowy / zwrot towaru

9.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Klient dokonujący zakupu, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego www.pleciona.pl, może od tej umowy odstąpić w terminie 14 dni kalendarzowych, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (np. załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta) za pośrednictwem poczty elektronicznej ([email protected]) lub pisemnie na adres: Pleciona SA, ul. Okólna 40A 05-270 Marki, przed jego upływem. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której www.pleciona.pl wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części.

9.2. www.pleciona.pl ma obowiązek niezwłocznie przesłać kupującemu na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób, o którym mowa powyżej.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Strony są zobowiązane do zwrotu wzajemnych świadczeń w terminie i w sposób, o którym mowa poniżej. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim www.pleciona.pl przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

9.3. www.pleciona.pl ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym www.pleciona.pl).
Jeżeli www.pleciona.pl nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt do www.pleciona.pl lub przekazać go osobie upoważnionej przez www.pleciona.pl do odbioru, chyba że www.pleciona.pl zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
Jeżeli kupujący dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

9.4. www.pleciona.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył kupujący, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Zwrotów towaru należy dokonywać na adres wraz z załączonym, wypełnionym formularzem [2*]: Pleciona SA, ul. Okólna 40A, 05-270 Marki.
Zwroty towaru wysłane za pobraniem nie będą odbierane od kuriera.

9.5. www.pleciona.pl ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu.
Jeżeli kupujący wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym www.pleciona.pl, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, chyba że sklep www.pleciona.pl zgodził się je ponieść.
Konsument ponosi również koszt zwrotu produktów, jeżeli ze względu na swój charakter produkty te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie kupującego – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, kupujący, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

9.6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W szczególności Klient powinien zwrócić towar w stanie w jakim został mu wydany (z zachowaniem wyjątku przewidzianego w zdaniu poprzedzającym), a wraz z produktem zwrócić wszelkie otrzymane dodatki, gratisy, instrukcje użytkowania, dowód zakupu, gwarancję itp.

9.7. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Wędki najlepiej odsyłać w opakowaniu, w którym zostały dostarczone do Kupującego (sztywne papierowe tuby).

9.7.1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do obniżenia wartości zwrotu o 50 PLN w przypadku, gdy oryginalne opakowanie zwracanego produktu nie będzie nadawało się do dalszej odsprzedaży.

9.8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach przewidzianych w art. 38 ww. ustawy, a w szczególności w odniesieniu do umów:

1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
8. w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10. dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
12. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9.9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9.10. W przypadku zwrotu sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności.

9.11. w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego


10. Ochrona danych osobowych

10.1. Sklep www.pleciona.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych swoich Klientów zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926).

10.2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów złożenia i realizacji zamówienia uniemożliwia składanie zamówień w sklepie internetowym www.pleciona.pl

10.3. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klient potwierdza poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w toku procedury rejestracji w sklepie www.pleciona.pl

10.4. Dane osobowe udostępnione przez Klienta są gromadzone, przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji i rozliczenia zamówień oraz - jeśli Klient wyrazi na to zgodę w sposób określony w poprzednim punkcie - informowania o oferowanych przez www.pleciona.pl produktach, promocjach, rabatach i gratisach.

10.5. Kupujący w każdym momencie może zrezygnować z otrzymywania informacji handlowej od www.pleciona.pl, przesyłając swoją rezygnacje na adres [email protected]

10.6. Administratorem danych osobowych Klientów jest Pleciona Spółka Akcyjna z siedzibą pod adresem: ul. Okólna 40a, 05-270 Warszawa, NIP: 1251724486, Regon: 520274150, KRS: 0000928736,

10.7. Klientom przysługuje prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.

10.8. Firma www.pleciona.pl dba o bezpieczeństwo udostępnionych danych osobowych przez Klienta oraz dokłada wszelkich starań aby dane te były szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.


11. Funkcjonalność treści cyfrowych

11.1. Treści cyfrowe oferowane przez www.pleciona.pl w szczególności film DVD pt. „Mamuśki z Hedesundy” można odtwarzać na odtwarzaczach DVD lub komputerach klasy PC, laptopach z systemem operacyjnym Windows XP, 7, 8, posiadających napęd DVD i oprogramowanie do oglądania filmów DVD.

11.2. Informacje o filmie DVD pt. „Mamuśki z Hedesundy” :
Długość ścieżki: 44,07 min
Język: Polski
Format obrazu: Kolor 16:9 (rozdzielczość 1280x720 px)
Dźwięk: Dolby Digital
Kategoria: DVD VIDEO
Rodzaj płyty: Jednotronna, dwuwarstwowa


12. Kupony rabatowe

1. Kupon rabatowy przeznaczony jest do jednorazowego wykorzystania.
2. Okres ważności kuponu rabatowego jest równy czasowi trwania promocji i nie może zostać przedłużony.
3. W celu skorzystania z kuponu rabatowego należy zarejestrować się w sklepie www.pleciona.pl.
4. Kupon rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne.
5. Kupon rabatowy może zostać zrealizowany przez cały okres swojej ważności.
6. Reklamacje produktów zakupionych przy wykorzystaniu kuponu rabatowego podlegają identycznym procedurom jak reklamacje produktów zakupionych bez wykorzystania kuponu rabatowego.
7. Aby uzyskać zniżkę, każdy klient posiadający kupon rabatowy musi wprowadzić indywidualny kod promocyjny, przesyłany drogą mailową.
8. Kupon rabatowy nie obejmuje zakupów przez Allegro i nie łączy się z innymi promocjami.
9. Kupony rabatowe, promocje oraz indywidualne rabaty Klientów nie obejmują zestawów z echosondami, echosond i silników, chyba że Właściciele lub Kierownictwo sklepu postanowią inaczej.
10. Kupon rabatowy nie jest środkiem płatniczym, a jedynie przyznaniem rabatu przy zachowaniu powyższych warunków niniejszego Regulaminu.
11. Skorzystanie z kuponu rabatowego jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

13. Postanowienia końcowe

13.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustaw szczególnych, w tym ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 133, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204).

13.2. Niniejszy regulamin może zostać zmieniony, w szczególności w przypadku konieczności jego dostosowania do zmian następujących w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez www.pleciona.pl, nie krótszym niż 14 dni od momentu udostępnienia nowego Regulaminu na stronie http://pleciona.pl/pl/i/Regulamin-sklepu. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych przez Klientów. Zamówienia złożone przez Klientów są realizowane według postanowień Regulaminu obowiązującego w dniu ich dokonania.

13.3. W przypadku sporu klient ma prawo zwrócić się do Rzecznika Praw Konsumenta, Sądu Polubownego lub sądów powszechnych.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r.


Załącznik nr 1

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy/zwrotu towaru
Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia: [1*]

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo wypełnić formularza odstąpienia od umowy - jest to obowiązkowe. [2*]

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Trzeba pamiętać że do paczki z odesłanym towarem należy dołączyć numer zwrotu z formularza bądź numer zamówienia - znacznie przyspieszy to proces przyjęcia odstąpienia od umowy.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Pleciona.pl, ul. Okólna 40A, 05-270 Marki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 100 PLN
Jeżeli, w przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, a dostarczono ją do miejsca zamieszkania konsumenta w chwili zawarcia umowy odbioru rzeczy dokonamy na nasz koszt. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.


Instrukcja wypełniania:
[1*] Proszę wpisać jeden z wymienionych poniżej fragmentów tekstu w cudzysłowie:

w przypadku umów o świadczenie usług lub umów, których przedmiotem jest dostarczanie wody, gazu lub energii elektrycznej, w przypadku gdy nie są one dostarczane w ograniczonej objętości lub w ustalonej ilości, dostarczanie energii cieplnej lub dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym: „zawarcia umowy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą): „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno: „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.”;

w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach: „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.”;

w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony: „w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.”.

[2*] Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.


Załącznik nr *2

Formularza odstąpienia od umowy do wypełnienia znajdziesz tutaj (formularz odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

PAMIĘTAJ - do paczki z odesłanym towarem dołącz NUMER ZWROTU lub ZAMÓWIENIA

– Adresat: Pleciona Spółka Akcyjna, adres: ul. Okólna 40A, 05-270 Marki,  NIP: 1251724486, email: [email protected], tel. +48 733 27 27 27

 

REGULAMIN KONKURSU YOU TUBE
1. Organizatorem konkursu jest witryna Tim Pleciona
2. Fundatorem nagrody w konkursie jest firma IBIS GEAR sp. z o.o.
3. Konkurs ma charakter otwarty i przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, którzy pozostawili komentarz pod filmem konkursowym.
4. Wyboru zwycięzcy dokona redakcja konkursu w składzie: Rafał Pikacz Rejnowicz, kierując się treścią komentarzy uczestników pod postem konkursowym.
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród osób, które spełniły wszystkie warunki konkursu (3. pkt. regulaminu).
6. Witryna Tim Pleciona zastrzega sobie prawo do usuwania (bez podania przyczyny) komentarzy uznanych za niestosowne, nieestetyczne lub niezwiązane z tematyką konkursu tj. wędkarską itp.
7. Koszt wysyłki nagród konkursowych ponosi fundator nagród w konkursie.
8. Konkurs nie jest sponsorowany, popierany, ani przeprowadzany przez serwis YouTube, ani z nim związany.
9. Zwycięzca po ogłoszeniu wyników będzie proszony o podanie danych osobowych niezbędnych do dokonania wysyłki nagród, czyli imienia oraz nazwiska, adresu do wysyłki nagród, oraz telefonu kontaktowego.
Dane te zostaną przekazane firmie kurierskiej jedynie w celu wysyłki nagród i nie będą wykorzystywane, ani przetwarzane w żadnych innych celach.
10. Udział w konkursie oznacza akceptację warunków powyższego regulaminu.
11. Konkurs nie jest loterią.
12. Nagrodą w konkursie jest wędka firmy Favorite.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium