Reklamacje

Reklamacje konsumenckie/ Gwarancja

1.1. Konsumenci mogą składać reklamacje produktów zakupionych w www.pleciona.pl zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). 
Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej (info@pleciona.pl) lub pisemnie na adres: Pleciona.pl, Kresowa 3A, 04-206 Warszawa.

1.2. www.pleciona.pl odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był niezgodny z umową. Jednak www.pleciona.pl nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

1.3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klient może domagać się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Jeśli jednak naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

1.4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta podane przy rejestracji, numer zamówienia, informację o rodzaju stwierdzonych wad, żądanie Klienta oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w sklepie www.pleciona.pl.

1.5. Reklamowany produkt należy dostarczyć na adres: Pleciona.pl, Kresowa 3A, 04-206 Warszawa, lub osobiście do siedziby spółki, o której mowa w punkcie 4.2. Regulaminu.

1.6. Sklep www.pleciona.pl ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 21 dni. 
W przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta www.pleciona.pl naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa obniży jego cenę albo zwróci Klientowi należność za reklamowany produkt niezwłocznie, nie później niż w ciągu 21 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

1.7. W przypadku reklamacji składanej przez podmiot nie będący konsumentem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, w szczególności o rękojmi za wady.

1.8. Gwarancja udzielana jest przez Producenta, na czas i zasadach określonych w karcie gwarancyjnej.

1.9. Wyłączenie możliwości reklamacji
Jeśli przy dokonywaniu zakupu klient zostanie poinformowany o wadzie towaru, nie ma możliwości reklamacji. Towaru przecenionego ze względu na wadę zasadniczo nie można również zwrócić.

Sklep internetowy Shoper.pl